Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи
+38 097 358-43-23
Телефон
club@super-znujka.in.ua
Служба підтримки

Партнерам

Еелектронна дисконтна карта - сучасний спосіб взаємодії із клієнтами.

У різних магазинах, кафе, ресторанах, розважальних і сервісних центрах - загалом, скрізь, де розраховують отримати прибуток, зараз використовують дисконтні системи. Тільки ледачий маркетолог не бажає приносити прибуток своєму підприємству і не використовує цей ефективний метод реклами для підвищення лояльності клієнтів. Кожна дисконтна система орієнтована на свого споживача, дозволяє економити кошти шляхом всіляких знижок і пільг, які ви пропонуєте по своїй карті, що збільшує число ваших клієнтів.

Головна мета будь-якої дисконтної програми - залучення нових клієнтів і заохочення вже існуючих. За допомогою даної програми лояльності ви зможете проводити маркетингові дослідження, дані яких допоможуть вам краще зрозуміти свого клієнта, що значно підніме ваш прибуток. За допомогою мобільного додатку та через особистий кабінет ви легко зможете спілкуватися зі своїм клієнтом і ПОЧУТИ свого клієнта.

ЕЛектронна дисконтна карта - один із кращих інструментів спілкування з клієнтами компанії.

переваги:

  • переведення випадкового покупця в розряд постійних;
  • показник іміджу і престижу компанії;
  • спонукання до нових покупок;
  • збільшення клієнтів компанії.

Дисконтній системі під силу стимулювати попит у покупців і викликати приємні емоції в момент покупки. Для цього вона і вводиться. Саме за допомогою дисконтної програми ми можемо вести облік наших клієнтів - це один з найважливіших інструментів маркетолога. А також можемо регулювати потік клієнтів - розвантажити більш заповнені години і залучити клієнтів в менш відвідуваний час.

Найбільш важливі переваги дисконтних карт:

  • створення бази постійних клієнтів. Отримавши дані від клієнта ми тим самим поповнюємо нашу базу клієнтів. Задоволений нашою знижкою, покупець буде віддавати перевагу нам, а не конкурентам, стаючи нашим постійним клієнтом. Задоволені клієнти самі поповнюють нам базу, залучаючи своїх близьких. Адже кожна карта "приводить" не менше трьох клієнтів. База постійних клієнтів ще й скорочує наші витрати на рекламу. Адже утримати вдячного клієнта набагато дешевше, ніж залучити нового, який може і не стати нашим покупцем;
  • збільшення обсягу продажів. Завдяки постійним клієнтам, число яких ми постійно поповнюємо, збільшується обсяг продажів. Задоволений клієнт, як говорилося вище, приведе не менше одного клієнта;
  • розширення частки ринку. Якщо ваші клієнти будуть ходити до вас, то вашим конкурентам буде важче працювати на ринку, і це ускладнить і призупинить зростання їх компаній. Тим часом ви спокійно будете зміцнювати свої позиції на ринку і розширюватися. Клієнт завжди віддасть перевагу тій компанії, в якій у нього знижка;
  • підвищення іміджу компанії. Імідж компанії, що піклується про своїх клієнтів, не залишить їх байдужими;
  • маркетингові дослідження. Ви зможете вивчати і контролювати свою цільову аудиторію. На основі вивчення своїх клієнтів ви зможете створювати дієву рекламу, розраховану саме на них.

Програма лояльності - різновид маркетингу, що створює довгострокові відносини з покупцем, що дозволяє його утримувати в якості постійного клієнта шляхами різного заохочення. Програма лояльності дозволить зрозуміти свого клієнта: чим він цікавиться, які у нього “смакові” переваги і т. д. Це дасть можливість "вести" свого клієнта і давати йому те, що він хоче. Адже задоволений і заохочений клієнт завжди прийде до вас при першій необхідності! За такого клієнта не потрібно платити, він приходить сам. Залучення клієнтів обходиться набагато дорожче, ніж утримання!

Якщо брати будь-яку програму лояльності, то основні її цілі такі:

  • залучення нових клієнтів;
  • утримання клієнтів в числі постійних;
  • стимулювання нових звернень клієнта;
  • створення бази клієнтів для подальшої з нею роботи;
  • підтримка і зміцнення позитивного образу компанії.

Вчитайтеся уважно і переконайтеся: цього достатньо для прибуткової роботи компанії. Все дуже просто: залучив клієнта, залишив його задоволеним покупкою і стимулював на наступну. А в результаті заповнення анкети клієнтом ми отримаємо всі необхідні дані для подальшої з ним роботи щодо стимулювання нових покупок.

Найбільш поширена система лояльності - дисконтна система. Дисконтна система гарна тим, що дозволяє клієнту відразу відчути вигоду, прямо в момент покупки.

Вигоди, які отримують компанії, беручи участь в проекті дисконтної системи:

  • єдина дисконтна система - доступний засіб просування.
  • компанія отримує можливість рекламувати себе 24/7 та 365 днів на рік.
  • як уже говорили, дисконтна система залучає клієнтів. Люди частіше користуються послугами тих компаній, де вони мають знижку;
  • дисконтна система дозволяє впливати на власників карток через SMS - розсилки, акції, електронну пошту та іншими способами, вигідними компаніям-партнерам;
  • єдині електронні дисконтні системи дають можливість виключити необхідність виробництва власних пластикових карт і фінансових витрат на їх просування;
  • дисконтні системи мають свою клієнтську базу, з якою можна працювати і проводити маркетингові дослідження для вдосконалення роботи з покупцями;
  • дисконтні системи можуть надавати різноманітні можливості для реклами;
  • один з цікавих моментів співпраці з дисконтними системами - розвиток бізнес-контактів. Беручи участь в спільних проектах і заходах з партнерами дисконтної системи, ви з ними знайомитеся, що призводить до подальших спільних проектів;
  • кожна компанія-партнер отримує сторінку в Інтернеті із функцією інтернет магазину.
  • дисконтна система має можливість добре просувати різні акції компаній-партнерів через свій сайт;



© Copyright 2019 Портал для підприемців. Всі права захищено.