Пн - Пт: 9:00 - 18:00
Режим роботи
+38 097 358-43-23
Телефон
club@super-znujka.in.ua
E-mail

Дисконтна картка для партнерів

Дисконтні пластикові карти - найпоширеніший вид пластикових карт. У різних магазинах, кафе, ресторанах, розважальних і сервісних центрах - загалом, скрізь, де розраховують отримати прибуток, зараз використовують дисконтні системи. Тільки ледачий маркетолог не бажає приносити прибуток своєму підприємству і не використовує цей ефективний метод реклами для підвищення лояльності клієнтів. Кожна дисконтна система орієнтована на свого споживача, дозволяє економити кошти шляхом всіляких знижок і пільг, які ви пропонуєте по своїй карті, що збільшує число ваших клієнтів.

Дисконтна карта - засіб, що гарантує споживачеві певні знижки або пільги на підприємстві, що видав дану карту або входить в дисконтний клуб, за умови дотримання правил використання даної карти, які встановила сама компанія. При недотриманні правил, компанія має право відмовити у знижці.
Головна мета будь-якої дисконтної програми - залучення нових клієнтів і заохочення вже існуючих. За допомогою даної програми лояльності ви зможете проводити маркетингові дослідження, дані яких допоможуть вам краще зрозуміти свого клієнта, що значно підніме ваш прибуток. Щоб все вийшло, при отриманні карти попросіть заповнити "анкету власника картки". Якщо ви цього не робите - вважайте, що ви втрачаєте базу, яка приносить основний дохід. За допомогою цієї анкети ви легко зможете спілкуватися зі своїм клієнтом.

Дисконтна карта - один із кращих інструментів спілкування з клієнтами компанії.
переваги:
• переведення випадкового покупця в розряд постійних;
• показник іміджу і престижу компанії;
• спонукання до нових покупок;
• збільшення клієнтів компанії.
Дисконтній системі під силу стимулювати попит у покупців і викликати приємні емоції в момент покупки. Для цього вона і вводиться. Саме за допомогою дисконтної програми ми можемо вести облік наших клієнтів - це один з найважливіших інструментів маркетолога. А також можемо регулювати потік клієнтів - розвантажити більш заповнені години і залучити клієнтів в менш відвідуваний час.

Найбільш важливі переваги дисконтних карт:
• створення бази постійних клієнтів. Отримавши дані від клієнта і вручивши йому карту, ми тим самим поповнюємо нашу базу клієнтів. Задоволений нашою знижкою, покупець буде віддавати перевагу нам, а не конкурентам, стаючи нашим постійним клієнтом. Задоволені клієнти самі поповнюють нам базу, залучаючи своїх близьких. Адже кожна карта "приводить" не менше трьох клієнтів. База постійних клієнтів ще й скорочує наші витрати на рекламу. Адже утримати вдячного клієнта набагато дешевше, ніж залучити нового, який може і не стати нашим покупцем;
• збільшення обсягу продажів. Завдяки постійним клієнтам, число яких ми постійно поповнюємо, збільшується обсяг продажів. Задоволений клієнт, як говорилося вище, приведе не менше одного клієнта;
• розширення частки ринку. Якщо ваші клієнти будуть ходити до вас, то вашим конкурентам буде важче працювати на ринку, і це ускладнить і призупинить зростання їх компаній. Тим часом ви спокійно будете зміцнювати свої позиції на ринку і розширюватися. Клієнт завжди віддасть перевагу тій компанії, в якій у нього знижка;
• підвищення іміджу фірми. Імідж фірми, що піклується про своїх клієнтів, не залишить їх байдужими;
• маркетингові дослідження. Ви зможете вивчати і контролювати свою цільову аудиторію. На основі вивчення своїх клієнтів ви зможете створювати дієву рекламу, розраховану саме на них.
Запитайте себе: чи готові ви відкласти покупку, якщо на неї буде гарна знижка, а карти з собою немає? Так чи варто завжди мати при собі дисконтні карти фірм, чиїм постійним клієнтом ви є?
Програма лояльності - різновид маркетингу, що створює довгострокові відносини з покупцем, що дозволяє його утримувати в якості постійного клієнта шляхами різного заохочення. Програма лояльності дозволить зрозуміти свого клієнта: чим він цікавиться, які у нього смакові переваги і т. П. Це дасть можливість "вести" свого клієнта і давати йому те, що він хоче. Адже задоволений і заохочений клієнт завжди прийде до вас при першій необхідності! За такого клієнта не потрібно платити, він приходить сам. Залучення клієнтів обходиться набагато дорожче, ніж утримання!
Якщо брати будь-яку програму лояльності, то основні її цілі такі:
• залучення нових клієнтів;
• утримання клієнтів в числі постійних;
• стимулювання нових звернень клієнта;
• створення бази клієнтів для подальшої з нею роботи;
• підтримка і зміцнення позитивного образу компанії.

Вчитайтеся уважно і переконайтеся: цього достатньо для прибуткової роботи компанії. Все дуже просто: залучив клієнта, залишив його задоволеним покупкою і стимулював на наступну. А в результаті заповнення анкети клієнтом ми отримаємо всі необхідні дані для подальшої з ним роботи щодо стимулювання нових покупок.
Найбільш поширена система лояльності - дисконтна система. Дисконтна система гарна тим, що дозволяє клієнту відразу відчути вигоду, прямо в момент покупки.

Вигоди, які отримують компанії, беручи участь в проекті дисконтної системи:

• єдина дисконтна система - доступний засіб просування.
• компанія отримує можливість рекламувати себе 365 днів на рік.
• як уже говорили, дисконтна система залучає клієнтів. Люди частіше користуються послугами тих компаній, де вони мають знижку;
• компанія зможе збільшити потік споживачів за рахунок власників карток;
• дисконтна система дозволяє впливати на власників карток через SMS - розсилки, акції, електронну пошту та іншими способами, вигідними компаніям-партнерам;
• єдині дисконтні системи дають можливість виключити необхідність виробництва власних пластикових карт і фінансових витрат на їх просування;
• дисконтні системи мають свою клієнтську базу, з якою можна працювати і проводити маркетингові дослідження для вдосконалення роботи з покупцями;
• дисконтні системи можуть надавати різноманітні можливості для реклами;
• один з цікавих моментів співпраці з дисконтними системами - розвиток бізнес-контактів. Беручи участь в спільних проектах і заходах з партнерами дисконтної системи, ви з ними знайомитеся, що призводить до подальших спільних проектів;
• продаж карт. Будь-яка компанія-партнер може отримувати прибуток від продажу карт, придбаних у дисконтної системи. Таким чином, компанія-партнер заробляє з кожної проданої карти;
• кожна компанія-партнер отримує додаткову сторінку в Інтернеті. Найприємніше у тому, що дисконтна система сама буде робити дизайн сторінки, оперативно оновлювати інформацію та слідкувати за нею;
• дисконтна система має можливість добре просувати різні акції компаній-партнерів через свій сайт;

  1. Хочете мати свою базу клієнтів?
    Неверный ввод
  2. Хочете мати можливість відстежувати покупки ваших клієнтів, щоб знати про їх переваги і мати можливість пропонувати людям те, що вони хочуть купити?
    Неверный ввод
  3. Хочете мати можливість оповіщати клієнтів, коли-небудь бували у вас або постійно приходять, про новини вашої компанії (розпродажах, нові надходження товару, нових філіях і т. П.)?(*)
    Неверный ввод
  4. Ви хочете мати постійних клієнтів, а не від випадку до випадку заходять до вас?
    Неверный ввод
  5. Хочете економити на рекламі, тим самим збільшуючи товарообіг?(*)
    Неверный ввод
  6. Чи хотіли б ви мати можливість вітати своїх клієнтів з їх особистими святами, тим самим показуючи, що ви їх цінуєте і пам'ятайте про них?
    Неверный ввод
  7. Хочете проаналізувати, що клієнтам подобається у вашому бізнесі, а що б вони вдосконалили?
    Неверный ввод
  8. Чи вважаєте ви, що постійним клієнтам потрібно робити привілеї в обслуговуванні?
    Неверный ввод
  9. Ви надаєте знижки тільки по різним акціям?
    Неверный ввод
  10. Ви хочете розвивати свій бізнес?
    Неверный ввод

Контакти

  • 20300, Україна, Черкаська обл. м. Умань. вул. Європейська, 12
  • +380973584323
  • Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Запропонувати компанію

Написати нам

© Copyright 2019 Портал для підприемців. Всі права захищено.